Ett år sedan sist... ETT ÅR


Nu ligger jag i ett helt eget rum :O

Fattar ni att jag har inte haft ett eget rum på över 1års tid..
Jag njuter så otroligt mycket.

Åh nej vi har inte fått våran lägenhet än, men jag bor ju hos grannarna i osten.
Och Anders en jätte underbar kille som bor här, skulle åka hem till Sverige för en vecka.
Så då erbjöd han sig, mig att låna hans rum!!

Fatta vilken ängel. Så idag har jag städat det lite grann, sedan bäddat med mina täcken, kuddar mm!
Åh nu har jag tänt en massa ljus och sitter nu i sängen och blippar på min nya dator :D

Japp jag Emelie Larsdotter, har nu köpt mig en helt egen dator. (Har för er som inte vet, inte haft en egen fungerande dator på över ett års tid)

Åh jag är så ofantligt nöjd över den att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. Ihhhh
Var en Macbook PRO, då jag är ett sådant PRO moahahaha!

Fett trött nu, så nu blir det Manks sov lista åh sova underbart sött :D

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: