Håna eller Hångla? Larsdotter tippar på Hångla..


Ojojojoj..
Erkänn ni vart fett chockad då ni gastade in på bloggen och såg att det hade hänt något nytt med utseendet? :P

Rio tackar dig (och Seb lite) för insatsen, gillar den som attan baby!! (Y)
Du är så flink kvinna..

Och för er bloggläsare, lägg märke till att jag INTE har LÖSHÅR på bilden..

Gillar allt med bilden, förutom att mössan sitter som skit, men fan det bjuder jag er på.
Var en sliten bakisdag som vi var ute i några timmar och fotade, eller vi och vi..
Jag och Kalle gick med och Rio och Seb lekte med deras kameror :)

Åh Frugan du vet ju hur jag blir då en kamera kommer fram..
Japp, så jag gick runt och kände mig fett obekväm och ivägen hela tiden MOahahahaha!
Men Rio fick nå smygkort på mig ;)

Så få höra vad tycker ni? Håna eller hångla?


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: