Helg utan alkohol eller jobb = ONÖDIGT

Nu har jag kommit på varför jag antingen jobbar eller dricker på helgerna iaf en dag!

Det är för att när denna jävla söndag kommer (När du varken jobbat eller druckit), är jag så uttråkad och less att jag inte alls vet vart jag ska ta vägen.
Dagen känns helt enkelt bara som ett slöseri på mitt liv!

Vad har min dag beståt av idag lixom?
- Duschat
- Målat tånaglarna
- Fixat håret
- Kollat på Fiona & Rebeeca
- Varit ute och handlat
- Lyssnat på musik
- Skrivit blogg
- Nördat

Gud vilken rolig dag, eller NOT..


Bla bla bla, värdelöst, kan denna dag va slut eller nått?
Aja ska läsa en bok, då brukar tiden springa förbi!





Titta vad fin jag gjorde min (Hannas) mobil på julafton!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: