Jag skiter helt seriöst fullständigt i vad facebook "säger"

Alltså seriöst, ibland blir jag så MEN ORKA att jag blir så frusterad att jag måste bara ventilera en liten aning så dära!!
Men ALLVARLIGT vem i hela helvete bryr sig om FACEBOOK?

Vad fan handlar det om att folk skriver saker på facebook, åh vips då är det som står, helt till 100% sanning!!
Skulle man skriva: Såg en man bli skjuten, sedan strimlad idag, så skulle nån dum jävel tro på det??
Åh den hära då, vaddå har du ett förhållande? men det står inte på facebook så då är det inte ett riktigt förhållande..
Hur jävla hårt slog du huvudet egentligen? IDIOT

Whatup med de som är små jävla fjortisar i huvudet som leker vuxen?
Sluta och lek, åh va antingen, den dära lilla fjortisen eller väx bara upp..
Blocka en person på facebook, för att det ska "såra" eller göra illa den blockadepersonen?
SAY WHAT, vem i hela helvete bryr sig om Facebook?
Jag är så jävla sjukt tacksam och glad för att jag är den personen jag är!
Jag är vuxen i huvudet, när det gäller "vuxensaker", jag är till hundra trygg och säker med mina egna värderingar, om vad jag tycker och vart jag står mm, jag står för det jag gör och vad jag tycker, håller min egna rygg till 1000% helt enkelt! Åh jag är så otroligt barnslig i allt annat..
Det är så otroligt mycket okej, för jag har hittat den jag är...

Så hitta dig själv åh sluta va ett barn som leker vuxen!




BRING IT.
BY: Anonym

i dear you

2011-01-06 01:06:54
BY: sis1

kan inte annat än instämma.

köngems

pussssssssssssssssssssssss alla blå

2011-01-06 17:44:16
http://bossbitch.blogg.se/
BY: Pomp

Skiver du blogg inlägg om alla som inte vill vara din facebuk kompiz?isf bryr du dig ju

2011-01-07 22:10:38
BY: Mariah

hahah love it! Du ær bæst baby!

2011-01-08 10:30:38

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: