Lämnar missären bakom mig


Imorgon flyttar vi in till våran underbara lägenhet, åh jag är så otroligt taggad att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!!
Seriöst den är så fin, det är så rent.
Man kommer kunna gå barfota utan att frysa och utan att få massa äckliga saker fast kletade under fötterna!

Känns som jag kommer bo som en prinsessa wiiiiiiiiiiieeee!

Så ah nu lämnas all missär bakom mig och nu ska det bara bli ljuvliga tider i mitt liv!!

Tackar för mitt i missären det var ett äventyr men nu går jag vidare Hej hej DÅÅ


BRING IT.
BY: amanda

snälla kan du inte skriva ett inlägg om ditt hår? hur du gör för att det inte ska bli så slitet när du bleker det och hur du går till väga och hur du klipper det.. jag vet inte men vore jätte snällt om du kunde skriva ett inlägg om det :) p.s om man ska bleka håret.. är det bässta då att göra många slingor på varandra så man blir jätte blond? frisören säger det. men min fundering är att då blir ju vissa slingor blekt många gånger och då ser väll håret jätte risigt ut?? .. jag vet inte.. bara funderingar :) jätte tacksam för svar :)

2011-01-26 13:42:41

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: