Lördagens bajs och bus!


Waka waka!!
Gårdagen spenderades först med Hanna på en väldigt flummig stadstripp..
Där vi tog på allt som gick att ta på och jag råkade tappa ner  smoothefruktklumpar ner till en annan våning!!

Gick med lunch till Rio, sedan så drog vi hem och sov ett tag!

Efter det var det bara att börja fixa sig, så kom Lisa förbi.
Satt här och drack lite innan vi begav oss till Ove och Charlie mm..

Åh där fanns mitt underbara hjärta som lyste upp min värld och värmde min själ JONAS aka Lillen!

Fan har saknat han som attan på jobbet, var inte okej att han slutade eller jo det var av en bra anledning, men fan saknar dig för mycket plutten...

Var där dansade lite och snackade bullshit, fick kärlek så jag ska klara mig tills mars.
Sedan drog jag och Lisa ner på byn, gick på fugatsi (kan ej stava det), vilket sög nå så ofantligt mycket!!

Sådan köttmarknad så det var hemskt PINSAMT!!
Tog en öl där, skrattade lite, sedan lämnade vi bygget och satt oss i en svart taxi hem, så var det god natt!!

Tack för den helgen,!!


BRING IT.
BY: sis1

Haha minns att du berättade om Lillen!

Saknar dig sis!

2011-01-25 12:48:36
http://bossbitch.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: