Lagar du din mat med Kuken?


Sedan jag kom till Oslo har jag inte lagat så mycket mat.
Eller det gjorde jag inte i Åre heller!

Anledningen i Åre var att jag jobbade ju med mat, så då åt jag ju massa där.
Sedan så hade jag Dennis som såg till att man åt och lagade det, vilket var kung!

Men iaf nu när jag bott här i Oslo över ett halvår, så kan jag fortfarande räkna på två händer, de gånger jag lagat mat till mig själv!?

Åh jag får alltid höra denna mening:

- Men du är ju tjej.. Då kan du ju laga mat!!?!

JAG LAGAR VÄL FÖR I HELVETE INTE MATEN MED FITTAN?

Så nu har jag klurat ut anledningarna till att jag inte lagat så mycket mat:
  • Det var så dyrt, tyckte jag i början
  • Det var så sjukt varmt (då kan jag inte äta)
  • Jag har jobbat så mycket övertid, då får man maten på jobbet
  • Vårat kök, var inte värt att kallas kök
  • När jag skulle laga mat (om jag nu hade gjort det) så var alla andra påväg till nått roligt, så då priade jag att göra nått skoj istället
  • Jag HATAR att diska



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: