Bye Norge, Hallo Kroatien

Nu har jag packat alla mina saker som jag ska ha med mig till Kroatien... Tror jag!
Har satt på mig rese kläderna och vi beställde nyss en taxi som ska ta oss till flygbussen.

Åh nu sitter jag och Lisa i min säng med varsin macbook pro åh varsin öl, åh bara njuter av att imorgon är det inget bring i synen utan endast sol värme underbart klimat, frihet och kall öl att se framför sig!

Har fan inte riktigt fattat än att vi ska åka, men det kommer nog om en timme :P Haha!

Vi har med oss Johns goPRO så sedan ska vi allt bjuda er på en filmsnutt av våran resa :D Whoop här ska det filmas och fotas till max kan jag er lova!

Neh men nu har jag inte så mycket mer att skriva än suckers, nu drar jag och Nöten till värmen ;)

BRING IT.
BY: Nina

okej dags att langa bilder och video nu BSIS!!!

2011-07-20 00:11:36
http://nwall.net

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: