lisa vi hittade kycklingen i kylskåpet den luktade inte gott

Haaaalllåh back in Torshov!

Har inte bloggat nått i helgen för att, i fredags flydde jag mitt hem för att flytta in hos pojkarna mina! Hatar som ni vet att vara ensamen. Idag är jag så sjukt sliten, har använt en halv nässpray men det blir inge bättre utan är helt igentäppt. Huvudvärken gör satt hela mitt ansikte förvrängs i en vidrig grimages. Känns som jag har supit två veckor i sträck och testat alla droger som finns!!

Så vad har jag nu gjort i helgen för att jag ska må så hära? Absolut inget alls.. Har softat i en fottölj, bytt till en soffa och sedan till en säng! Det mest ansträngande jag har gjort har varit då Seb och Kalle har jävlats med mig! Har druckit fanta äpple hela helgen samt vatten.. Fått x antal nya blåmärken så lämpligt till Kroatien!

Hatar att må så hära, så nu har jag varit på 7/11 åh köpt dragster och kinderchoklad, ska bädda ner mig själv i min MJUKA säng (Kalles säng var stenhård, fjädrarna har gjort blåmärken på mina höfter) och kalla rum se en film, somna och hoppas jag vaknar upp som en pigg människa!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: