precis vad min själ behöver

Idag tänkte jag fan dela med mig till er vart jag och Lisa ska åka om exakt 5 dagar.. Shit kan fan inte fatta att tiden har  gått så cp fort, tyckte de va nyss vi satt och pratade om att det va 3 fucking månader kvar, swich sa det och nu är det bara 5 dagar kvar!! Whoop whoop.

Jag och Lisa ska iaf på Onsdag tidigt som fan sätta oss på flyget som tar oss till Tisno som ligger i Kroatien. Tisno ligger delvist på land och delvis en ö och de blir sammanlänkad med en bro! Lisas pappa kommer därifrån, så de har en gård med några hus där som vi ska bo i! Sanna som lämnade oss i december ska oxå möta upp oss där, samt en av hennes bästa vänner åh det ska bli så sjukt underbart roligt...

Har aldrig varit i Kroatien förut, men har hört att det ska va sjukt fint där. Så ska bli grymt roligt att åka dit! Vi åker den 6 och kommer hem den 17. Så under de datumen kommer ingen uppdatering alls.. Men det forstår ni nog :P


BRING IT.
BY: Nina

Ahaa, kolla vad bra det går för dig att blogga nu, BRA!

(yy

2011-07-02 03:54:59
http://nwall.net

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: