fler är lätt bättre än en

Kommer inte i detta inlägg heller, men imorgon så kommer jag skriva vart jag och Lisa ska åka om 7 dagar, alltså nästa onsdag!!

För er som inte vet så bor jag just nu ensam i våran 104 kwm lya, då Hanna är hemma i Sverige på p&l med Rio!! Och Kalle åh Nisse har ju flyttat till en egen lya.. Det är fett tråkigt här hemma helt enkelt, åh jag sover inte alls bra för fem öre, så är helt slut på morronen då jag ska kliva upp! Inte ok!!

Men funderar starkt på att ta mitt täcke och kudde och flytta in i Kalles säng i helgen, för fuck att vara ensam hemma på helgen. BIG NO

Fattar inte hur jag kunde bo ensam alltså, men iofs så var det ju oftast nån som höll mig sällskap :P

Neh nu ska jag se på lite Carnivale sedan ska man väl brottas med John Blund!!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: