skaa jag sparkah dig i fittanh ellerrr

Där fick jag dig allt att hajja till ett snäpp ;)
Har fått order från Sis1 att jag måste börja blogga mera eller rättare sagt igen.. Haha

Så ah jag ska försöka mitt bästa Sis1, men kan dock inget lova!

Man gör ju fan en hel del på sommaren så blir så svårt att skriva om allt, men de dagarna man kanske inte gör något kan man ju faktiskt uppdatera er.

Har varit helt jävla värdelöst väder här i Oslot, är fan inte ens varmt! Vi har kanske haft 12 sjukt bra dagar, men annars så har det bara regnat och varit kallt, så blek som snö är man. Jätte roligt NOT!

Ska försöka få lite bilder av Lisa från lördagen för då var det feta grejer på G..

Tiil vidare får ni nöja er med söndagens häng bilder.. Whoop whoop













BRING IT.
BY: Sis1

WHOOPWHOOOP! <3 (Y)

2011-06-29 03:29:46
http://nwall.net
BY: Mami

Sötnosar <3

2011-06-30 00:20:34

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: