ambassaden är ett skämt, se en otippad tripp i helgen då

Oj oj oj vilken underbar dag det har varit DELVIS..
Jag och Rio gick upp tidigt idag för att sätta oss på bussen mot svenska ambassaden. Var fett fint väder så vi var på riktigt bra humör :) När vi hoppar på bussen så är det kontrollanter, inga problem vi hade ju kort! Men så funkar inte Rios kort? Som tur var hade hon med sig kvitto och allt, så det var okej.. PUH*

Kommer till ambassaden, betalar det tunga priset och sätter oss för att vänta.. Åh vi väntar, åh väntar åh väntar! Det visar sig att deras foto/fingeravrtycks maskin inte funkar. Så alla får nya tider!! Ny tid, jag har inte råd att vara fri från jobbet en dag till för att fixa ett pass. Så jag ber om pengarna tillbaka!

Så på lördag tidigt tidigt rullar vi iväg med bilen mot Göteborg! Fett skoj ändå, ska få äta svensk jävla pizza, ska fan ta med en hem! Sedan kanske en sväng på MAX oxå ;) vi får se!

Sedan drog jag och Rio hem till mig lagad fett god mat tacokycklingrullar med smält ost, guacca och römme. Satt oss i vardagsrummet nere, täppte till fönsterna, så det fina vädret inte skulle skina in. Åh tittade klart på Narnia 3 :P

Efter det tog vi på oss brillorna igen och drog ner till qubaparken tittade på när grabbarna trixade på sina skidor. Samt koste oss i solen. Hanna kom efter ett tag så då traskade vi ner på staden, fixade Rios kort. Efter det tittade vi förbi tattueraren som gjorde mina diamanter. Åh han tyckte den var jätte fin och jag hade skött den jätte bra :)

Sedan sprang jag och Hanna till trikken och nu ligger vi i soffan åh tittar på animal planet.


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: