cayennepeppar ska man inte stoppa, i vad hanna?

Planen ikväll är att jag och Hanna ska titta på en film som vi nu har försökt tittat på TVÅ gånger men failat! Första gången somnade vi och andra gången var vi så bakis att vi helt enkelt inte pallade med en såda djup film haha!

Men ikväll ska vi hoppa på den igen! Åh vi ska göra smoothies till, fett sugen på det och känns som att jag kommer få ner det utan problem. Så Hanna ska bara röka, prata med sina föräldrar och sedan koppla in allt. Så vi kan säga att hon är minst en kvart tjugiomin borta!

Innan hon går ut:
Hanna - Kan inte du börja med Smoothiesarna då? Medans jag går ut och röker..
Jag - Ne, gör det när du rökt, pratat med dina föräldrar och har kopplat in allt! Tar ju bah en min!
Hanna - Men neh gör dom nu.
Jag - Neh de e inga goda om de e varma...
Hanna - Men det är så svårt att dricka dom då de e kalla!!
Jag - Då kan du göra din själv nu! Haha

Jag har gjort gurkstänger som står framma på bordet i köket som jag ska dippa i min underbara taco dip från Sverige!

Hanna - Har du glömt gurkan eller?
Jag - Neh jag vill inte den ska vara kall för då ilar det så i tänderna..!!
Hanna - Hahaha vilka i-landsproblem alltså!
Jag - Oja, men jag löser dem jävligt bra!! Hahaha

Btw har ju glömt att berätta detta..

Måndags kväll kommer Hanna inspringandes i mitt rum med endast handduk. Står helt tyst och bara tittar på mig, sedan så säger hon:

- Vet du vad David har gjort?
- eeh, nee?
- Han har stoppat cayennepeppar i fittan på mig!! Det bränner som faaaaaaann..

HAHAHAHAHAHAHA!!

Visade sig att då han lagade mat hade han fått lite mycket cayennepeppar på fingrarna. Men tvättat av det, uppenbarligen så hjälpte inte det!!

BRING IT.
BY: Sebastian

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA! ZELLNER!

2011-04-01 00:21:56

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: