födelsedags middag för larsdotter

I måndags så fyllde ju jag 23 år. Det var jätte jätte roligt!? Not haha* Ålders nojja till tusen, fan jag kommer seriöst inte hinna göra allt jag vill göra, UNG..

Jobbade helt som vanligt. Sedan följde Lisa med mig hem och tittade på våran lägenhet för första gången och efter det gick vi och handlade massa mat, hämtade upp Tommy och Aedin för att begå oss till Lisas nya lägenhet. Åh den var jätte mysig och jätte fin, älskade mest balkongen riktigt såg oss två framför oss stekandes i solen under sommaren :P Hahaha!

Vi lagade jätte jätte god mat, hemmagjorda vitlöksbröd, oxfilé (med egen super god marinad), vanlig samt söt potatis i klyfter och en smarrig sallad med fetaost. När det väl var klart var det så sinnes sjukt gott!! Så efterrätten glass, bannan, jordgubbar och chokladsås orkade man ju verkligen inte att äta :( Vilket jag ångrade dagen efter hahah! Efter maten lekte vi charader åh de var så roligt att jag vet inte vad. Fan seriöst det ska man göra oftare tycker jag!

Var iaf en jätte trevlig födelsedag jag hade, tackar så mycket för det <3

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: