jag tog ALLA hennes hål, som hon sa!

Bloggade jag ens ett enda inlägg igår? Hmm, kommer inte riktigt ihåg. Men orsaken var iaf att jag tog ur mitt jävla kuk löshår. Åh ni vet ju hur bitter jag blir då jag håller på att sliter och trilskas med de dära dreadkakerna i hårbotten!! Så igår var det absolut ingen rolig dag alls, inte idag hellet då jag blir så stört lätt retlig då jag mår psykiskt dåligt utan håret..

Kom hem åh det var bara att slänga på sig ful mössan, för att göra slingor! Började så gott jag kunde med min fortfarande svullna arm. Men sedan fick Hanna ta över. Åh nog fan tog hon över kan jag säga.. Så nu är jag fan en hel färg istället för slingad, helfärg vit. Men det kan bero lite på att jag som vanligt glömde bort blekning och satt som en galning och torkade, borstade och plattade löshåret!!

När jag väl hade tvätta ur blekningen och torkat mitt hår, så startade Rio med att börja setta in mitt kära löshår igen. Åh några x antal senare, så har jag ingen utväxt och inte slingat hår heller för den delen, utan en helfärg och långt samt tjockt hår igen :D Happy Larsdotter!

Tackar mina två hjärtan för den underbara insatssen, Älskar er!


BRING IT.
BY: Fruga

BILD! önskas på färdiga resultatet

2011-03-25 09:51:51
http://galleri.blogg.se/doyathang
BY: frisör no2

det tog ju faaktiskt bara två timmar å stoppa i det sen, känner mig fan nöjd med den tiden! haha :* <3


NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: