Kläder åh kläder försvinn från mitt golv

Idag är det fredag, nu är det fredag FOLKET DET ÄR FREDAG...
Tänkte om ni inte visste det huhu. Hel peppad på helg alltså, har dock inte några speciella planer, förutom att hänga med Lillen (Jonas) som är här i Oslo och hälsar på. Ska bli riktigt roligt, saknar han varje dag på jobbet fan! Han är en egen sol och jag behöver sol just nu :) Ska visa upp ny lägenheten för han hihi!

Fan!! Det innebär ju att jag måste sätta igång och städa mitt rum, som ser ut som ett bombnedslag av nytvättade kläder samt halv smutsiga kläder och så klart smutsiga kläder :S Men jag vet ju att det går fort, men just att ta fingrarna ur röven och göra det, det är det som är svårt  ;)

Nja ska ta en snabb powernap på en halvtimme, sedan sätter jag igen. SHIT klockan är redan sex, kan inte klockan gå lite saktare under helgen SNÄLLLA!





BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: