larsdotter aka storflytaren

Här har ni ungefär världens mest peppade Larsdotter.. Shit vad glad jag är, nervös är jag med, samt en del ställd. Men det känns bra, så jag tror detta är meningen, inget jag kommer se tillbaka på som en dum idé!

Man lever bara en gång, våga lev i nuet.. Jag lever hellre i nuet än i framtiden, men självklart vore det bra att leva lite i framtiden med, men det gör jag ytterst ytterst lite ;)

Alltså fy fan vilket jävla flyt jag har då. Vad har skett lixom? När man har sådant hära flyt så börjar man fundera på, jaha vad fan är det som ska kracha snart då? Men jag trycker bort de tankarna och är lycklig nu!

Ska fan lägga mig och sova nu, så jag är piggaste tjejen imorn :D Tjohhhooo!


Ska jag börja raka armarna nu?

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: