larsdotter klarar det inte en gång, inte två, utan TRE

Även att jag lyckades även idag med det omöjliga! Det som händer andra högst en gång, händer inte bara mig två gånger utan tre gånger...

Idag skulle jag skriva ett sms till Lisa att jag inte mådde bra så jag skulle vara hemma, har fett ont i magen och inte fått i mig något att äta, vilket resulterar i att jag inte har några krafter! Så hade jag sovit dåligt och var svin trött så jag skulle skriva att jag inte mådde bra åh att om min chef fråga henne något skulle hon säga att jag hade ont i magen, för jag pallade inte riktigt att ringa så tidigt för jag hade ont mm.. Men skulle ringa han senare!

Tro inte på fan att jag skickar i väg det sms till min CHEF och inte till Lisa!!

Ringde iaf senare då det inte krampade så jätte mycket, varav att han skrattade en hel del och önskade mig att krya på mig!


BRING IT.
BY: Mami

Hahaha du börjar bli riktigt duktig på det dära ;D

2011-03-30 21:41:27

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: