larsdotter kliver efter 22år ur garderoben

Efter alla dessa 22 åren i mitt liv, har jag nu äntligen fattat modet, bekvämligheten, mig själv. Jag vet vart minna vänner står eller rättare sagt vilka som är mina vänner!

Har gått och funderat några år på detta, men har aldrig fått någon rätsida på det förren nu. Så nu kan jag sluta och vara förvirrad, sluta fundera på om jag gör fel eller något sådant. Kan slappa allt detta för nu vet jag hur det är, behöver inte fundera längre.

Så ah mina blogg läsare här kommer det, jag Larsdotter går ur garderoben. Jag är helt enkelt vänsterhänt....

Eller så inte, men nu blir jag ju tvingad till att bli det, blir tokig. Arm fan är uppsvälld som fan och det känns som jag har en blodpropp i den. Om bara den obehagliga kalla samt stickande känslan hade försvunnit hade jag kunnat tagit det mycket mycket bättre, men ahhhhhh! Fy fan för att bli tvingad att bli vänsterhänt.

Visst har jag välidgt många saker jag gör med vänster handen, men allt? Seriöst. Var iaf fett stolt över mig själv igår då jag hade sminkat hela mig själv jätte bra, eller helt som vanligt haha, men det va med vänster hand :P


BRING IT.
BY: sis1

Helt ärligt så driver jag inte,

är osäker på snakebite men det i tungan ska jag ha, och eventuellt ögonbrynet som jag skrev.

alltså, smaken är som baken sis, hatar att göra dig besviken men på den där fronten är vi inte lika.

Om jag ångrar dem så är det ju inga problem att ta ut, särskilt de i tungan eftersom det inte ens syns att man haft det där.

puss

2011-03-20 16:59:09
http://bossbitch.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: