morgonstund har guld i mun!?

Nu har jag nyss varit ut i det snöande Oslot, gick dock bara utanför vårat hus. För att få lite frisk luft samt dricka morgon kaffe och ta en morgon cigg.. Det är den ciggen jag tycker bäst om och typ den enda jag tar under hela dagen. Om inte Hanna eller Rio släpar ut mig senare :P

Känns så Åre över det hela, varav att jag älskar det så otroligt mycket, längtar som attan när jag äntligen är där. Visst det kommer inte vara som förra vinter, särskillt då varken Rio eller Hanna kommer vara med mig. Men har några utav mina underbara smabobröder med mig då, vilket kommer vara underbart! För de är så saknade av mig.

Snart hoppas jag även att Lillan kommer hem. Jag skulle egentligen hämta henne, men Anders hennes pojke gör det :)

Kanske ska ta och ladda hem lite tecknade filmer som vi kan mysa till sedan <3


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: