olycksfågeln larsdotter

Inte min dag idag alltså! Började med att Lisa filmade mig på jobbet, åh att höra min röst och se mig själv då jag pratade fick mig själv att as garva, fy fan vilken vidrig röst och vilken ful jävel.. Tycker fan synd om alla er som måste höra min röst!! WORD.

Inte nog med det, skulle hoppa över en snövall från vägen upp till trotearen. Lyckas hoppa, åh halka i slasken så det ser ut som jag glider fram på ett ben, sedan när det tar stop faller jag bakot med hela kroppen. Mitt FRAMFÖR en gubbe! (Detta var dock roligt skrattade som attan).

Kliver av trikken hemma, börjar leta nyckel åh så klart har jag glömt den hemma. Åh Hanna är hos Rio, så det var bara sätta sig på trikken igen och åka ner för att hämta nyckeln, då ska jag passa på att handla kaffe. Neh då funkar inte kortet! Sedan då jag fått nyckeln ska jag skynda mig till trikken för att åka hem igen! Ja då spiller jag kaffe över halva armen!

TOPPEN dag! Var tänkt och baka idag, men känns som att då kommer en hemsk hemsk olycka hända, så jag ska ligga här i soffan resterande dagen!


BRING IT.
BY: Mami

Men lilla sötis då,skickar storkramen till min vackra <3 <3

2011-03-10 19:58:10

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: