osthuset bjuder alltid på det bästa, med de bästa

Världens slitnaste brud ligger här i soffan iaf! Idag har jag fått uppleva hur det känns att ha en hjärntumör. Helt seriöst sådan smärta jag har haft mer än hela dagen önskar jag inte ens min värsta fiende.

Igår var vi nere i underbara ostkollektivet och hade fest, Anders hade kommit hem åh det var så otroligt roligt att träffa honom, underbar människa! Hade mega mega roligt.. Jag drack i stort sätt upp 2 liter rosé vilket jag aldrig mer kommer göra om!!

Snackade, lyssnade på fett bra musik. Sedan så hade vi disco på Anders rum släckte lampan och alla dansade gärnet riktigt discodans hahaha! Fortsatte dansandet på Andösh rum senare asg*. Sedan hittade vi även en smink penna så det slutade med att jag och Pål hade ett varsit unibrown... Skrattade så jag dog! Målade även en fett snygg Mario musche på Pål så han såg verkligen ut som Mario, så han satt och sjung mario sången åh vi andra dog hahah!

Fick panik där vid halv 3 tiden och drog med mig Andösh på 711 för att köpa nässpray åh de som stod i kassan log så otroligt mycket till oss.. Var inte förren imorse som vi kanske kopplade varför, hahah vi hade ju inte tagit bort sminkningen :P Moaha!

Så jävla sliten imorse då jag vaknade uch vaknade av att jag hade sån fittig huvudvärk, kunde inte somna om. Så det vart bara att gå upp. Tog en samling i köket där vi åt frukost, tack Roy för det. Sedan snackade vi om gårdagen och det vart många skratt där alltså!

Sedan gick jag lös på Embers sminkpåse (Han jobbar på ett lager med smink åh de va sådant man fick ta för det skulle slängas) och hittade en hel del roliga grejer, men oj vad jag önskade att jag hade varit det sin fick gå lös först! Tackar så mycket för det jag hittade :)

Efter ett tag så gick jag och la mig igen i väntan på att vi skulle se en film. Men somnade fan efter ett tag och vaknade sedan vid 16 med mycket mycket mindre huvudvärk, tack och lov! Så då kände jag mig redo för att bege mig hem över!

När jag kom hem så drog jag på Sanremo köpte pizza och nu ligger jag här helt förstörd illaluktande som fan, mitt hår bara stinker rökäckel och jag mår fan illa av det, men har ingen ork att göra något åt saken!

Snart kommer Hanna hem då ska vi köpa godis och kolla på en film. Over and out

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: