paket på posten kom lovligt till solen

Whoop whoop, fett nöjd Larsdotter här då! Idag har det varit sol som fan i Oslot åh varmt som attan riktigt nice har det varit. Åh jag och Hanna beställde ju 4 st varsina brillor i början av veckan, så innan jag skulle gasta iväg till trikken så tittade jag i brevlådan, åh vad glad jag vart då jag såg paketet med brillorna, slet upp det och tog med mig ett par ner på byn!

Ät lite mat med grabbarna på staden UTE! Sedan strosade vi runt lite bara. Åh jag bestämde mig för att köpa ett ljudsystem eller en dokstation eller vad ni nu vill kalla det!

Så nu sitter jag här åh lyssnar på fett bra musik med fett nice ljud :) Dödsnöjd tjej!!



Håna eller HÅNGLA?

BRING IT.
BY: pesa

snygga, vars är de köpta?

2011-03-12 20:20:35
http://gemig.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: