ska gå och gräver ner mig i en grav nu

Hur i hela jävla helvete kan jag alltid, lyckas med sådana här saker som ingen annan lyckas med. Eller de kanske lyckas med det en gång, ja men då ska jag lyckas två gånger, eller bara sånna hära saker man pratar om "tänk om" kan hända mig, varför just jag?
Idag eller ikväll så lyckades iaf Larsdotter med en kombination av "tänk om" + händer alla andra endast en gång utom för mig!

Det är så stört lustigt så jag måste skriva om det och dela med mig. Men ni vet när man skriver om någon "oftast kille" till en tjej kompis, så tänker man oftast tänk om jag skulle råka skicka det till han! Nicco du vet en sjukt hemsk sådan som jag råkade utför en gång då jag satt på ett tåg... Så jag satt och berättade om den till Lillan

Berättelsen:
Jag hade "dejtat" en kille, åh ja vi hade legat. Och så helt plötsligt en dag ringer han då jag sitter på tåget och säger att han tycker vi är mer vänner och att vi ska sattsa på det istället!! Jag bah what?

Så när vi har lagt på skriver jag ett sms till Nicco, typ något sådant: Ligger man inte med dem ska man bara vara vänner. Ligger man med dem neh då ska man oxå bara vara vänner. Vad är det för fel på de hära jävla idioterna?
Så skickar jag. När leveransrapporten kommer upp ser jag att det är till HAN jag har skickat, inte till Nicco... Jag skricker rätt ut NEEEEEEEEEEEEEeeeeJJJJJJJ, var av alla i min vagn vänder sig om. Jag sjunker ner i stolen, ringer Nicco i panik och berättar. Svaret från henne var ett världsgarv!! Då hör jag PIP, jag fick svar från han. Vågar inte lägga på, men gör det till slut och på smst från han står det: Det är inget fel på oss och det handlade inte om det.. Tror du skickade till fel person!
Jag svarar tillbaka: Okej då vet jag, men du får ha det så bra för nu ska jag gå och gräva ner mig i en grav!


Medans jag berättar detta för Lillan, så skriver jag sms till en annan tjej kompis om så klart en kille, åh tro inte på hela helvetes fan att när leverans rapporten kommer upp på slutet så står det att det blivit sent till HAN!!





SKJUT MIG!!

BRING IT.
BY: sis1

snap!

hahahahahhaha!

bara hänt mig en gång och hoppas det förblir så!

2011-03-09 02:19:30
http://bossbitch.blogg.se/
BY: Frugan

HAHAHAHHAHAHAHAHHA

felsms.com

2011-03-09 21:24:09
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: