smörja tattoon och hoppa under täcket

Världens tröttaste pulla här alltså! Åkte ju till gbg idag. Åh om jag börjar med att säga, efter de fyra långa smärtsamma timmarna igår så var jag helt slut i kroppen och då vi klev upp så tidigt imorse (dock inte så tidigt som vi hade planer på) är jag iaf helt slut nu!

Satt på passpolis kontoret i två timmar.. Sedan åt vi på max, gick på lite affärer glassade runt i solen och på svnskmark :) Sedan hem färd! Åh kom hem för en timma sedan kanske.?

Jag köpte iaf ett par nya skor, as coola lösögonfransar 2 olika, ett fett läppstift, massa SVENSKT godis, massa kött för fan! Åh alkohol så klart.. Självklart vart vi stoppad i tullen, men han sa bara hej sedan skrattade han, då båda jag Rio och Hanna sitter och vräker i oss pizza i bilen.. Love svensk pizza ffs!

Tattoon har iaf gjort satt jag har varit helt handikappade hela långa dagen och när jag inte kunde skära min pizza vart det lite för mycket och jag vart väldigt uppgiven, tycker det är så jobbigt att be alla runt om mig om hjälp. har ju lixom valt detta själv så då känns de ännu jobbigare :S Men Rio var så snäll och hjälpte mig en massa idag, även Hanna gav mig några handtag.


Vad kan det vara :O ?? ;)

BRING IT.
BY: Nina

instämmer verkligen i att det är jobbigt när andra måste hjälpa en hela tiden. Jag har knappt velat träffa folk under de här veckorna för jag känner mig som en jävla börda, BLÄ PÅ DET BA!



o du, lägg ut bilder på skorna o ögonfransarna! :D



Puss på Bsis

2011-03-20 14:25:49
http://bossbitch.blogg.se/
BY: Frugan

Jag gissar på att det är en uggla so håller i ett hjärta.

2011-03-21 23:03:29
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: