storplaneraren kan ha tagit sig vatten över huvudet en aning?

Imorgon är Larsdotter fri, då hon ska gasta iväg på svenska ambassaden för att göra sig ett pass! Kul att det kostar 1150 NOK.. Det är cp dyrt ju.. Inte okej alls, plus att jag måste vara ledig från jobbet för att kunna ta det lixom!?

Jaja, nu ska jag och Rio börja se en film, får se hur långt man ser innan man somnar! Rätt så trött alltså. Idag var vi även och handlade mat, fatta vi var på matbutiken i en halv timme :O Jag handlade för över 500kr, så ah nu behöver inte jag handla mat på en månad iaf, fett med ångest hade jag då jag drog kortet!!

Tror för övrigt att jag fått fel lön, denna månad MED! Så det känns ju inte så jätte peppande, då man har två utlandsresor att betala och två fjällsresor!!

Så ah nu har jag lite smått panik, fan oxå!! Vad man planerar mycket.. hur ska detta nu gå? Tur man har lite pengar utlånade iaf :)

BRING IT.
BY: Mami

Vi kan vänta om det är trassel för dig <3

2011-03-16 20:42:04

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: