storstädarn är nu klar och redo för dödssovning

Nu är jag så gott som klar :) whoop whoop.. Har nu städat mitt rum, mitt badrum, vardagsrummet, och sedan små pysslat lite överallt så det skulle bli mysigt. Åh nu är detta hem redo för att visas upp för omvärlden, ska fråga Rio imorn om hon har lust att hjälpa mig ta några bilder, så jag kan visa er :D

När jag städade mitt rum hittade jag fett många olika påsar med nyköpta kläder, smycken, smink mm. Som jag totalt ha glömt bort!? Vad säger det om mig? :O Hahah!

Åh nej självfallet har jag inte städat så länge som sedan jag skrev sist, har även tittat på en film med Hanna och Johanna. Lillan kom ner och då ligger vi alla tre och sover haha, bra film? Vaknade typ vid halv ett eller nått. Så då fortsatte jag städandet, åh nu kom jag nyss ur duschen...

Ska hoppa i sängs, för idag/imorn ska jag upp tidigt. Hoppas på bra väder så man kan dra ut en sväng. Sedan inhandla lite till kvällen, sedan fixa sig för kvällen... Sedan blir det födelsedags fest för mig / inflyttnings fest för oss!

Har redan fått en present av Johanna: Svenskt godis...




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: