strålande sol ute, åh jag sitter inne med tvättmaskinm torktummlare och diskmaskinen ON

Tjejen har både tvättmaskinen och torktummlaren i full gång. Och diskamaskinen kom jag på nu oxå.. Men dammsugaren har inte startat än :S hahah! Men ska ta tag i det med.
Lördagen vaknar man upp med solande sol ute och fett fint väder. Och huvudvärk!? Jippi. Sedan att en Hanna inte hör av sig eller svarar på sms gjorde ju inte peppandet att gå ut bättre :/

Men men så kan det vara, tittade på två store bror avsnitt och sedan tvättade jag håret! Och nu sitter jag med en blå färg i huvudet!! Har slagit slint hos Larsdotter ;) Hoppas det blir bra annars blir det till att bara hålla sig hemma resten av helgen. Hahaha!

Neh nu ska jag måla tå naglarna och hand naglarna? :P Whoop whoop

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: