tidsoptemist, sedan när blev jag de?

Idag var det fett fint väder när jag vaknade, precis som jag hade önskat mig :) Klev upp åt fruksot för typ första gången, sedan så började vi fixa oss för att komma ut i det underbara vädret! Klev för övrigt upp 10.00 vilket jag tycker är riktigt duktigt gjort av mig!

Drog ner mot staden, gick så klart. Så vi passade på att gå i massa antik affärer, kommer inte på det rätta ordet :P Hahah! Vi gick och gick och gick. Men det var en trevlig dag.. Sedan drog jag och Rio hem blåste ballonger så nu har jag ont i huvudet :( Så ställde jag mig och lagade mat åh vips så är klockan fett mycket och våra fest ska börja kolckan 1900. Har lite smått panik då jag endast har målat naglarna hahahahahah...

Men nu ska jag fan sätta igång med resten av kroppen..


BRING IT.
BY: sis1

Så snyggt hår! ha en grym kväll Bsis :)

2011-03-26 20:35:51
http://bossbitch.blogg.se/
BY: frugan

Snygging! Alla Blå

2011-03-26 23:20:23
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: