tjurig som en skitunge

Just nu kryper panik ångesten sig runt i hela min kropp. Hatar verkligen när man bara känner den komma bah nooooooooooooo.. Vill bara sparka med benen och skrika rätt ut.. Fan vad jag inte vill att denna helg ska vara slut, åh vad jag inte vill att det ska vara måndag imorn. Jag vill verkligen inte jobba imorgon!!

Sommar lov, eller ekonomi utan jobb skulle vara fett! Fan jag har inte tid att jobba, har inte tid att göra sånt skit, vill inte vara fast! Ahhhh panik panik panik!

Jag vill äta men vet inte vad så då skiter jag i det, men ah!

Damp damp, ja jag är sjukt tard men vem fan är inte det? Jag hatar iaf denna känsla, vill aldrig mer ha den, hur gör jag för att få bort den då?

Tänker inte gå och lägga mig ne uch!


Pesa de är köpta på http://www.ibling.no/

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: