trixet att dölja de FLÖTIGA blonda

Mitt hår är verkligen KATASTROF, det är tovigt, samt vågigt, dreaddigt, skitigt, fettigt och allmänt äckligt!
Men inte orkade jag göra något åt det inte, neh uch fy fan. Så fick hitta på en annan lösning och jag gillar den starkt, ska nog börja ha så dära lite mera :)

In handlat två sommar klänningar och ett par cheap monday jeans, sjukt nöjd. Mest över den vita lilla klänningen! Ska visa er senare..

Nu ska jag vila mig lite, se en film för jag är trött efter en massa jävla trikkande och pappersfixande och klädesvandrandes och matkomaresturangande..


Håna eller hångla?

BRING IT.
BY: Ronja

Jättesnyggt! Passar dig hur bra som helst! :D:D

2011-03-11 21:53:38
http://ronjawe.blogg.se/
BY: Mami

ÅH vad fin du är :)

2011-03-16 21:10:48

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: