lall som Sis1 hade på bloggen

100 frågor.

TESTET BÖRJAR: 18.07

 

1. Fullständigt namn? - Anna Emelie Larsdotter Wallin
2. Ålder? - 22
3. Vart bor du? - Oslo, Norge
4. Bor tillsammans med? - Hanna och Lillan (Erika)
5. Färg på ditt hus? - Vitt
6. Hus eller lägenhet? - två vånings lägenhet
7. När är du född? - 28 mars 1988
8. Vad gick du för linje? - Frisör
9. Vilket år tog du studenten? - 2007
10. Något jobb? - Fast anställd på Bring Logistics
11. När gick du upp i morse? - Vaknade 10.46 sedan drog jag mig kvar ett tag.
12. När ska du sova? - Vet man aldrig
13. Duschat idag? - Japp, tillo med tvättat håret
14. Kramat någon idag? - David och Richard
15. Pussat någon idag? - Neeh
16. Vad har du ätit idag? - Mc donalds :/
17. Dagens klädsel? - Mina nya cheap monday jeans, svart/vit skjorta med nitar från gina
18. Dagens smink? - Rouge, maskara, ögonbryn och lite ögonskugga
19. Dagens sötnos? - Fire Fighter
20. Dagens roligaste? - Jag ;)

Socialt:

21. Har du många vänner? - Tycker jag helt klart
22. Vem pratade du senast med? - Hanna
23. Vem kramade du senast? - Richards
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen aning och inga jag bryr mig om
27. Har du pojk-/flickvän? - Uch nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Hanna
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Hanna

Favorit:

31. Film? - Twilight filmerna
32. Låt? - MÅNGA
33. Mat? - Svensk pizza endast för jag inte ätit det på tusen år.
34. Dryck? - Redbull och Batteri
35. Färg? - Svart, blå, grön, brun rosa
37. Stad? - Bangkok
38. Land? - Thailand, sverige
39. Ämne i skolan? - Svenska, so och frisörtecknik
40. Människa? - Ärliga

Senaste:

41. Personen du tänkte på? - Sis1 (då jag snodde listan från hennes blogg)
42. Personen du tittade på? - Hanna, Rio, David och Richard
43. Gången du sms:ade? - Hanna i natt.
44. Gången du grät? - Förr förra veckan?
45. Pizzan du åt? - San remo, vezuvio med biff
46. Gången du var i Göteborg? - Sommaren 2005
47. Gången du var i Stockholm? - Februari 2010
48. Gången du var utomlands? - Bor utomlands
49. Gången du var hög? - Alltid hög.. PÅ LIVET
50. Gången du var kåt? - Kåt är man ju alltid mer eller mindre, de vet ni med!

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Fredagar: Kos, Lördagar: Dödskrök
54. Tvspel eller datorspel? - TVspel
55. Singel eller upptagen? - SINGEL
56. Hångla eller ha sex? - Olika oftast sex
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - HAHAHA
58. Ragga eller bli uppraggad? - Håller man på med sånt?
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Olika
60. Blont eller svart hår? - Blond
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Bruna
62. Choklad eller lakrits? - Olika
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Olika
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älska
69. Leva eller dö? - Leva

Antal:

70. Personer du älskar? - Familj, vänner
71. Personer du hatar? - En
72. Gånger du varit full? - Svårt att säga va
73. Personer du pussat inom en 24timmars-period? - Ingen
74. Glassar du ätit på en dag? - Tre kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Massa
76. Gånger du haft minnesluckor? - Många
77. Gånger du varit hög? - Alltid på LIVET
78. Personer du saknar just nu? - Många
79. Gånger ditt hjärta brustit? - En

vem:

80. Vill du kyssa nu? - Ingen, snusar
81. Ska du träffa imorgon? - De vanliga
82. Sjöng du senast för? - Hanna
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Fire Fighter
84. Spelade du tvspel med senast? - Hanna, gädda och Hanse
85. Vill du ta med på resa nu? - Mami och Sis1
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha ost mongot
87. Förtjänar att dö? - Haha, de jag säger till men döh på tv :P
88. Är söt? - Jag
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Ost Mongot

vad:

90. Gör dig glad? - Livet
91. Gör dig ledsen? - Oärlighet och smussel
92. Vill du helst göra nu? - Blir brun och smal
93. Önskar du att du slapp göra? - Jobba
94. Vill du ha nu? - Öl
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Att få mina vänner på besök
96. Längtar du till? - Mina vänner och familj
97. Tycker du om dina betyg? - JA
98. Ångrar du i ditt liv? - Ni cet vad jag känner om sånt
99. Är det bästa som hänt dig? - Att Joel gjorde slut med mig.
100. Vad är klockan? - 18.30


BRING IT.
BY: Sis1

2011-03-13 00:17:53
http://bossbitch.blogg.se/
BY: Sis1

HAHAH ofta jag råkade skicka en tom kommentar!

tänkte ba skriva whoop whoop! puss på dig Bsis massa kärlek

2011-03-13 00:18:46
http://bossbitch.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: