vill man bli fin får man för i helvete lida pin

Ja då är man helt jävla handikappad! Känns som jag stelopererat armen, men som tur är har jag en assistent vid namn Rio :)

Var sjukt peppad på att få se bilden på mitt lilla konstvärk, som jag endast hade i mitt huvud. Så fort jag såg den, gillade jag den på en gång, dock så var den 3x större än det jag hade tänkt. Men vafan, så jag körde bara! Färgen som jag var lite nervig för, sa vad jag absolut inte ville ha sedan så fick han göra sitt, åh det var riktigt nice. Hela tattoon var fett oväntad, men älskad :)

Fyra timmar låg jag under nålen! De två första timmarna var helt ok, men shit de två sista timmarna var sådan fucking pain! Spelade ingen roll om det var fingret, maskinen, nålen eller pappret som nuddade armen så gjorde det så vidrigt ont att jag bara ville slite åt mig armen och skrika och grina att han skulle sluta göra mig illa! Men jag gjorde så klart inte det, då jag visste att han gjorde ett mtf awesome konstvärk på min kropp.

Nu är jag helt fucking slut i hela kroppen, ska lägga mig se en film och somna. För imorgon ska vi upp dödstidigt då vi ska åka till GBG :D Whoop!


BLOOOOOOOOOD

BRING IT.
BY: Frugan!

Nu blir jag jäääääävligt nyfiken vad det är du gjort!!! utbyggnad på den andra? PUSS Ps. Tack för den fina kommentaren på bloggen om brillorna! alla blå

2011-03-18 23:43:57
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: