kos helg i de kalla vita

Förr förra helgen, så var det snowboard tävling i Tryvann. Åh det var fett nice väder oxå! Så jag, Hanna, Lillan och Seb drog oss dit. Det endra "problemet" var ju att tävlingen var i backen, så man var tvungen att åka ner för en backe, ta en lift upp och sedan ner för en annan backa. Åh jag har inget att åka på!!

Drog på vinmonopolet innan, köpte lite mintu samt massa öl, sedan begav vi oss mot backen.

Problemet löste vi helt enkelt att jag med min öl fyllda ryggsäck, fick ta och hoppa upp på Seb´s rygg och åka på han helt enkelt :P Hahaha. Måste ha sett fett roligt ut då Seb för det första är jätte lång och inte osynlig precis åh sedan jag med blåa brallor och lilla hoodie inte heller helt osynlig, kommer as garvandes på hans rygg.. Måste ha varit en syn det :P

Var fett trevlig i backen, Simon och compani kom oxå dit mot slutet, riktigt trevligt.. Saknade Åre som attan kan jag säga!!









Dope dag


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: