varför kan det inte vara sådana morgnar varje morgon

Men tjenare mannen! Igår var ju jag, lillan, Simon, Anders, Mathilda mm på skank fest på living room. Hade inte varit där innan och det var verkligen as skoj, as bra musik som spelades och alla var på topp humör. Var sjukt mycket Åre känsla över det hela så jag var riktigt lycklig :D Plus att man fick lämna in jackan.. Hohoho!

Dansade järnet, skulle verkligen vilja se filmen för vi gastade runt med en go-pro kamera så det finns nog massa roliga saker att se på den.

Var fett länge sedan jag var ute så länge kom inte hem till Simon förren klockan tjugo över fem..!

Sedan även imorse när jag vaknade var det så sjukt fint väder så då klev jag upp åh hade en sådan där morgon att man bara önskar att man hade vaknat upp brevid någon, för jag såg så fett fresh ut :) Moahaha! Jag och Hanna drog till Emma och Hanna, gick sedan ut i det fina vädret drog ner på carl johan och satt oss på en uteservering åt qusadillas mumma!


Åh frugan det är vanlig locktång jag har använt :)

BRING IT.
BY: Frugan

JAG VET! hon är så jävla awesome!

2011-03-06 18:07:06
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: