har aldrig sagt något annat, står för den jag är

Nu har jag återigen fått bevisat en "tråkig" sak kanske man ska säga eller tycka. Själv så tycker jag nog inget alls eller ja det är väl tråkigt för respektive men helt seriöst så skiter jag i vilket!? Kanske brutalt sagt men, så länge jag inte lider av det så är det fine...
Två olika "exemplar" visade åter igen för mig att så fort frugan är borta så är det mig de tänker på!? Tillo med då de sover och även då ni sedan har sex, tänker han på mig!!

När han säge det till mig tänker endast jag, jaha fan vad nice, då vet ju jag att jag gjorde nått rätt :)

Men vill även säga att det ena exemplaret har jag inte ens rört, eller snuddat vid, så jag fattar inte riktigt vad jag gjorde rätt där?

Tänker ni, men uch får du inte dåligt samvete, tänk på hans tjej.. Men seriöst?
Jag tycker synd om dem endast för att de är så dumma, för vafan alla andra människor vet vad din kille är för en slags typ, utom du? Men innerst inne vet du exakt vem han är du med, MEN du tror att du kan ändra på honom!! Ska jag berätta en sak, han kommer aldrig ändra sig för dig, utan endast för sig själv!

Visst tycker jag killen, ska dumpa frugan istället för att såra henne, men alla funkar ju tydligen inte så. Jag vet att jag är en jävla fitta i en relation varav att jag inte har någon och inte är ute efter en heller!!



Självklart drar jag inte ALLA killar över denna kam..

BRING IT.
BY: Frugan

Det är så sjukt ofta detta kommer på tal ändå.. Håller med dig baby. Puss snygging.

2011-03-07 18:32:00
http://galleri.blogg.se/doyathang
BY: Ronja

Ja, jag vann karaoke SM år 2009. Det var nice :D.



Snygg du ääääärrr! :D

2011-03-07 19:50:50
http://ronjawe.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: