hajfakta, livsnjuts önskan av larsdotter

Waka waka waka.. Idag när jag kom hem från jobbet, så var båda Hanna och Lillan hemma :O Kors i taket! Men det var jätte skoj, Hanna gick dock fort, men Lillan är kvar här :) Åh vi sitter och kollar på den enda kanalen som går 24/7 hos oss Animal Planet. Men det är ju så spännande, nu är det om hajar. Även att de fan våldtar tjejerna när de ska para sig, biter dem sedan vrider dem så de ligger på rygg och handlar i koma, sedan kör dem!? Say what..

Har sådan sjuk underbar känsla ÅRE!! Jag och Simon kommer till 95% dra upp dit till påsk, åh det känns som en sten har lättat från hjärtat. Åh glädje och lycka sprider sig! Saknar Åre, saknar livsglädjen, sinnesättet åh folket! <3


Nu ska jag nog laga mig en middag, namn namn..


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: