Vad heter den rödhåriga lilla flickan i mumindalen? Snusan.. Nått?

Nu kom jag hem, slutat bara så dära för 2 timmar och 20 min sedan.. Jag, Tommy och Lisa sitter i bilen på väg hem, jag är fett lycklig fatt det är fint väder ute!! Planer på att gå ut och bara vara ute! Tommy utbryter vad fan är det för fel på bilen? Det händer inget då jag gasar? Vi kör ut på sidan av motorvägen, åh där blir vi stående. Lisa och jag filmade händelse lite, sedan började hon frysa så hon och Tommy sitter i bilen, medans jag går en bit bort och sätter mig på en stubbe.. Fan hade ju planerat att va ute, så där sitter jag på en stubbe längs med motorvägen, med solen skinande i ansiktet!

Gjorde även lite ord-rebus till Tommy och Lisa. Vart riktigt roligt då de skulle lösa den.. LOL? HEHEHEHEHEHE.. Habbib habib?? Lisa dit lilla PROtard!

Vi väntade på att en skulle komma med olja, för vi upptäckte ju att den typ var slut. Tommy när fyllde du på senast? Jag har aldrig fyllt på!? Ah problemet var löst så fort oljan kom, men det tog ett jävla tag innan den kom!!

Men vi hade roligt och jag fick vara ute, så ska inte klaga, åh som tur var så dog vi ju inte heller!! :P

Nu har jag nyss kommit ur en värmande dusch och sitter nu under två filtar och med elementet vridet mot mig!

BRING IT.
BY: anja

Lilla my ?! :P

2011-03-15 18:58:34
http://anjacarolina.blogg.se/
BY: Ronja

Lilla My

2011-03-15 19:04:06
http://ronjawe.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: