vad vore en fest utan spya! Awesome?

Sjukt sliten tjej, varav att orken inte har räckt till att förtella er om helgens bravader! Men nu är jag väl mer eller mindre tvingad.

Fredagen vet ni ju som sagt att det bestod av att jag var en städhoe.


Lördagen var det ut i solen illa kvickt sedan tror jag fan vi vandrade genom hela Oslot. Kändes iaf som så, så det så! Hittade lite smått och gott, men efter en lång dag var det dags att bege sig hem för att fixa inför inflyttning/födelsedagsfesten. Jag och Rio satt oss och blåste ballonger för fulla muggar. Så klart hade vi ju köpt dom som man får ta i så jävla mycket för att få upp att det känns som blodådrorna i pannan ska sprängas! Men tillslut var vi klara.

Fixade oss i ordning och sedan började folket att rulla in. Var så sjukt trevligt och roligt, vi gjorde absolut inget speciellt utan snackade och skrattade åh hade det gött. Räknande till att vi var lite över 30 pers. Det sjukaste var att under hela kvällen tittade inte jag på klockan en endaste gång!? Men Hanna sa väl att folket började väl gå vid halv fem, fem. Så vi höll fan igång ett jävla bra tag. Grannarna var nog nöjda ;)

Fick även lite presenter av de underbara folket:

  • Chips påse
  • Blombuket
  • Ur klippt tidnings citat, som passade mig
  • Läppglans i en dödskalle
  • Vinflaska
  • Baylis
  • Jätte jätte fin orkidé (tjatat jag vill ha en 4-ever)
  • Smink
  • Svenskt godis
  • Och biljetten som ni såg <3
  • Ett blogg inlägg av frugan

Var fett glad över allt, då jag inte hade bett eller förväntat mig något.

Åh så klart ingen fest utan att torka spya hahahahahahaha..


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: