våran lillan kan skrämma mammorna här hemma

Lillan i våran familj på tre här i slottet vårat. Har ikväll skrämt livet i mammorna (hanna och jag) här hemma. Kan säga att detta gjorde inte min magont något bättre alls för fem öre...

Ligger helt vanligt i soffan och bara vilar, funderar på om jag ska pröva mig på och äta lite granna, då Simon ringer! Gud vad roligt vi kanske ska prata våra planer tänker jag och svarar glatt!! Men ne det skulle vi inte prata. Utan det han säger är att Lillan har kvaddat i backen..? Jaha men vad har hon gjort illa då, säger jag. Då när man har bott med killarna är van att de kommer hem med skador. Hon har slagit i huvudet och tappat minnet, kommer inte ihåg något från helgen ens! Men men?? Hon åker ambulans nu påväg till akuten. Hon kräktes även och de hade blåljus på ambulansen!

Säg till när ni är framme jag och Hanna kommer!!

Hanna och jag åker dit som två oroliga hönsmammor. Men då får vi som tur höra att hon hade börjat komma tillbaka mer om mera, åh de hade fått träffa henne och hon hade skrattat och kom ihåg helgen igen. Men de skulle göra rönken och kolla massa saker. Men vi kunde andas ut! Så där sitter jag, Hanna, Simon och Cicci. Åh vi väntar x antal timmar.

Men tillslut från vi gå upp till våran Lillan och hon skrattade och pratade, lite uppsvälld på ena sidan av ansiktet lite skrapsår, sedan var hon fortfarande yr och hade ont i huvudet. Men hon var tillbaka! Men hon fick inte åka hem utan hon får sova kvar på sjukan så de kan väcka henne varje timme och kolla satt alllt står rätt till!

Men gud vad bättre sjukvård de är här än i Sverige, för här tar de allt på allvar och verkligen kollar allt till 110% Vilket känns välidgt bra och tryggt!

Nu har jag iaf kommit hem och nu ska jag hoppa i sängs, med en varm påse på magen utan mat i magen!! Natti


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: