22 dagar, sedan ALDRIG mer

Glömde även dock tillägga att jag ringde Mami innan doktorn och jag gick några varv i rummet innan jag vågade ta fram armana! Sedan sa doktorn att folk måste ju tro att det var ett överfall i rummet!! Där satt jag lite skamsen F23.

Bara blivit chill hemma efter det, var fan fett slut efter den dära trauman. Men jag är stolt att jag inte började grina, så stolt att jag bestämde mig för att sova hemma, ensam i mitt kalla rum med massor av värme ljus tända! Kors i taket två veckor sedan jag sov hemma tror jag :P

Nu har jag 22 arbetsdagar kvar på Bring, sedan åker jag äntligen sista gången for ever därifrån! Åh vad jag längtar tills den dagen. Men börjar bli fett stressad inför flytten. Måste ju fan packa en hel del som man samlat på sig under nästan nu två år här! SHit vad cp fort tiden går!

Neh nu ska jag snoka runt lite på internet sedan ska jag försöka sova på min dödsonda armar :(

BRING IT.
BY: Mami

Bor du ensam nu för tiden snuttis :(

2011-11-17 00:18:14

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: