den efterlängtade ledigheten

Anledningen till att jag har bloggat dåligt denna vecka, är så klart för att jag har varit hos ponkarna där de inte finns något internet!
Men så är det bara och ni får helt enkelt bara ta det :P För ni har ingen makt över mig moahaha!

Ja just ja, Nicke var ju fan och hälsade på mig i veckan oxå, var fett skoj att träffa han. För det var ju tusen år sedan man träffade HAN! Så de va trevligt tittade på tv, snackade och uppdaterade varann om våra liv. Sedan såg vi en skräckfilm 11-11-11, men jag somnade rätt så fort! Trevlig brud ;) Hehe!

Nu är det ju iaf soon helg, åh gud vad jag har längtat till det, men fan vad stressad jag vart nu då jag insåg hur få helger jag har kvar här. Shit jag måste verkligen börja packa ihop mina jävla saker ass! :O Ahh Panikas! Men fy fan vad skönt det ska bli att få en liten pause från Oslot och det svensson måsten som jobb! Ska bli så cp nice med 8 månaders ledighet :D Hahaha! Fett att jag inte kommer kunna missa då någon har semester, för jag kommer ha det hela tiden då ;)

Men nu kom Rio på besök, så ska vara lite social! Sedan ska jag bege mg bort till Ponkarna och hoppas jag får se en BRA fille med kos..


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: