Efter många försök att övervinna döden, säger jag nu R.I.P

Idag dog min underbara trofasta följeslagare, genom vått/tortt, kallt/varmt, roligt/tråkigt, Sverige/Norge, Åre/Oslo, nykter/full, underbara/hemska - tider i mitt liv!

Den hade börjat insjukna för några veckor sedan, då utsidan hade börjat fått sprickor och små delar som slitits bort. Men i helgen hade sjukdomen vandrat till insidan. Den hamnade i koma några gånger, sedan vart den förlamad!

Men på söndagen verkade det som om den började besegra sjukdomen. Men idag insåg jag att så var inte läget, då den hamnade i koma 3 gånger. Sedan hade hjärtstillistånd i tre timmar och nu ligger den i resperator. Den kan bara ligga platt, man får röra den, men med väldigt lätta händer och absolut inte trycka den i ena hörnet, för då stannar hjärtat helt!

Så nu har jag insett att jag kan inte vara så egoistisk av mig. Att låta den ligga i resperator bara för att jag inte kan släppa taget. Så jag tog det enda ansvarsfulla beslutet man kan ta i en sådan hära situation!

Jag klickade in på Apple och där klickade jag hem en ny iPhone 4s vit 32gb.




BRING IT.
BY: Mami

OMG <3

2011-11-29 00:00:54
BY: Frugan

R. I. P.

2011-11-29 00:59:47
http://doyathang.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: