hatar då de som ska ta sprutor på en säger: Men du som har så många tatueringar

Värdelös brud på att skriva blogg.. Men då jag har spenderat 44 timmar i en bil på fyra dagar så känner jag att det är helt ok!

Åh då den dära fucking jävla blogg.se appen inte fungerar för fem jävla öre, skyller jag allt på dem.. FUCK DEN APPEN!

Just nu är det en fett ynklig Larsdotter som sitter under täcket i soffa iaf, för hon har vaccinerat sig idag, tre sprutor och jag höl på att dö. Började nästan att grina, men slängde en halsduk över huvudet för att inte se, men så fort jag hörde att doktorn närmade sig började jag skricka NEJ och flytta mig i soffan. Vad gjorde han då? Jo han tog och slängde upp ena knät i soffan, greppade ena armen min och tryckte in sprutan i armen min fort som fan..

Sedan sa han att det är ingen ide och hålla på att fjanta sig!! Hahaha

Jag dog av skratt, fast Hanna skrattade nog mest. Men shit vad ont i armarna jag har nu :(


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: