i just love my JC shoes

Åh jag är typ luckligast ever just nu... Jag har köpt ett par nya skor, Ahhhhhhhhhh, fan kan inte sluta le fy fan vad underbara dom är, de ligger här brevid mig i sängen åh de är så fina så jag dör!!

Har velat ha dem hur länge som helst, ska köpa ett par svarta så fort de kommer, men ah dessa va så snygga så var tvungen att köpa dem med :) Men två par i olika färg inga problem alls!!

I just love them.. Vad tycker ni? ;)


jeffrey campbell lita

BRING IT.
BY: Tabita

fett snyggaaaaaa

BY: Ronja

Snygga! Vart har du köpt dom?? :)

2011-11-22 20:45:10
http://ronjawe.blogg.se/
BY: Lisa

Snygga skor Emelie, mycket bra val. Själv väntar jag fortfarande spänt på mina svarta. KÖP svarta med de är sjukt snygga :)

2011-11-22 23:02:24
http://lisapintar.se
BY: Mami

Kan du ens gå i de där höga skorna? Ska i alla fall bli kul att se dig kliva in hos mom med dom där :D Alla blå och lite fin e dom ;)

2011-11-23 00:28:10

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: