iPad oskulden är nu tagen för dotter

Oskulden på iPad är nu tagen, så då måste jag ju så klart blogga på den med!! Hihi. Igår skedde inte mycket i Larsdotters liv, låg hemma tittade på gossip girl till datorn dog. Åh då PB är hemma i Sverige hade jag ingen laddare då min är pajjjj sedan x antal månader sedan!

Så idag drog jag och Rio ner för att fixa det, fick en låne laddare så länge! Efter datorn hade dött tog jag mig ett glasrose åh gjorde lite pärlplattor åh lyssnade på musik!

idag har jag och Rio strosat runt på staden tittat nyårsklänningar och fikat.. Nu är jag hemma hos Rio åh ska äta här :) sedan ikväll kanske ta en öl och spela lite brädspel på den färs feta pubben :)

image description

Bild från igår kväll

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: