jag vill åt det dära som ser ut som socker

God morgon gott folk! Hår i Oslo är det bluebird och ingen snö, ingen snö det är slutet av november vad fan är det som händer med världen!?

Jag vill ju verkligen hinna kosa mig i snö iaf en månad innan vi drar till värmen!

För er som inte fattat: Jag har sagt  upp mig från mitt jobb här i Oslot, har även sagt upp min undrabara lägenhet. Så den 16 dec har jag min sista arbetsdag på Bring. Den 18 dec går flyttlaset hem mot Sundsvall! Sedan den 7 jan går flyget till Bangkok... Åh i asien blir jag kvar iaf i 3 månader :D Äntligen! Vad som sker då man kommer hem är iaf Åre en månad, sedan hade jag tänkt ha sommarlov.

Så ni kanske känner varför jag skulle vilja ha lite snö och mysa mig med!? :)

Nu ska jag fixa mig och ta mig ned på staden med Hanna för vi ska ta kort som vi ska ha till visum mm. Sedan ska jag hämta ut mina migrän tabletter!! Känner att det kan komma idag med, så tänkte skynda mig att ta en tablett.


Tryvan förra året

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: