kan du bara lämna mitt huvud ifred

Har varit en tung dag för Larsdotter idag ass.. Har haft migrän hela dagen. Har även jobbat och det var fan inte roligt någon stanns alls! Har även varit så osmart att jag inte har hämtat ut mina migräntabletter, åh alvedon mm hjälper inte ett enda smack!

Så här ligger jag nu i soffan, inte en enda lampa tänd och små tittar på allt för att inte släppa inte allt för mycket ljus i ögonen!

Fattar inte varför migränen väljer fredag att hälsa på :( Aja, hoppas iaf att den är borta imorgon, då jag och Hanna har lite ärenden på staden. Sedan hade vi ju tänkt gå ut och festa oss lite :)

Men ah hade några bra inlägg som jag var tänkt att dela med er, men ah migränen förhindrar det! Ska soon hoppa i sängen och hoppas på att jag somnar illa kvikt och vaknar utan denna skit huvudvärk..

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: