Larsdotter kommer antingen vara hel nöjd efter kvällen eller as arg

Idag har jag spenderat kroppen i sängen, men inte bakis vilket känns skönt det iaf! (Y)

Snart hoppas jag att Rio kommer hit så vi kan börja laga mat, åh jag hoppas hon e taggade för tacopaj för mums vad jag vill ha det :) Hihi! Vi e så duktig att göra tacco mat grejer jag och Rio. Sedan efter en mumsig middag så ska vi gå på bio The Twilight Saga: Breaking Dawn..

Äntligen är den här, fy fan vad jag har väntat och väntat åh väntat på att den ska komma.. Åh jag är så peppad att jag inte rikgit vet vad jag ska göra! Men har de gjort SEX scenen dålig då kommer hela min twilight värld gå sönder.. För i boken är den snuskigt bra tycker jag! Åh ah har de gjort den dårlig då kommer jag fan skriva ett brev...

Jag och Rio har även bokat en soffa på kinon så vi ska ta med filt och kudde så vi kan götta oss som fan till filmen! Hihihihihhi! Den ni vad sa ni nu då, va va va va!!



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: